Associació d'Empresaris de Clubs Catalans de Fitness

ADECAF, Associació d'Empresaris de Clubs Catalans de Fitness

Cercar
Estàs a  |  Inici  |  Notícies  |  Detall
Català  |  Castellano

Notícies

L’ADECAF VA OFERIR UN SEMINARI D’IMARKETING PER A INSTAL.LACIONS ESPORTIVES
L’ADECAF VA OFERIR UN SEMINARI D’IMARKETING PER A INSTAL.LACIONS ESPORTIVES Reviewed by ADECAF, Associació d'Empresaris de Clubs Catalans de Fitness on Jun 05 Rating: 4 L’ADECAF VA OFERIR UN SEMINARI D’IMARKETING PER A INSTAL.LACIONS ESPORTIVES El passat dia 31 de Maig va tenir lloc la ponència a càrrec de Jordi Albareda sobre iMarketing per instal•lacions esportives. L’acte, que va tenir lloc a ORTHOS (www.orthos.es), era gratuït, organitzat per l’ADECAF i hi van assistir diferents personalitats del món de l’empresa i les instal•lacions esportives així com altres membres de la patronal.

El seminari tenia l’objectiu de contextualitzar la situació real amb la tecnologia que pot ser aplicada als centres esportius. Jordi Albareda, master en Practiconer Programació Neuro-linguística IG Alan Santos Califòrnia amb 15 anys d’experiència en desenvolupament de telefonia mòbil i internet, apuntava que: “En la situació actual del sector, les instal•lacions esportives tenen les necessitats ben definides que encara no estan resoltes, i aquestes han de satisfer-se a través de la tecnologia”.
El medi tecnològic, que constantment canvia i evoluciona, pot donar solució a l’hora de captar nous clients i fidelitzar els ja existents, així com també vendre els diferents productes per tal d’augmentar la seva facturació sense incórrer en grans costos. Segons Jordi Albareda “els mitjans en paper i les comunicacions impersonals, típiques del màrqueting offline han passat a un segon pla davant de les xarxes socials i els nous dispositius d’alta generació com els smartphones i les tablets”.

No només les xarxes socials poden servir per fer campanyes promocionals i accelerar i activar la demanda, Jordi Albareda ens presenta una novetat vinculada als dispositius mòbils. Es tracta de les diferents aplicacions que permeten gestionar des de les promocions que un centre té disponibles fins les comandes amb els proveïdors. “Aquestes aplicacions utilitzen el sistema Push, on no cal que l’aplicació estigui oberta per tal de rebre la seva informació, es gestiona una oferta a cost zero i el client s’apunta si el servei o el producte li interessa”, explica Albareda. Aquestes aplicacions permeten controlar la disponibilitat de l’oferta que hi ha així com també la seva durabilitat. Un cop realitzada la compra del servei hi ha aplicacions que permeten que el client obtingui un codi de reserva per presentar-lo al centre sense necessitat d’imprimir cap paper. O també hi ha la possibilitat de vincular l’oferta a les xarxes socials i que, després del primer pas que és la notificació de la oferta via dispositiu mòbil, s’accedeixi directament al compte de Facebook de l’usuari per a comunicar-li. “Aquest mateix procés es pot utilitzar amb el contacte a proveïdor a l’hora de gestionar els diferents materials que un centre esportiu necessita”, assenyalava Jordi Albareda.

El ponent acabava el seminari comentant “totes aquestes facilitats posen en contacte al client amb l’empresa a temps real per tal de satisfer necessitats per ambdues parts i en altres sectors on s’està aplicant aquest tipus de tecnologia ja està obtenint resultats positius per les empreses”.
L’ADECAF VA OFERIR UN SEMINARI D’IMARKETING PER A INSTAL.LACIONS ESPORTIVES
05 de juny, 2013 | 0 Opinions

El passat dia 31 de Maig va tenir lloc la ponència a càrrec de Jordi Albareda sobre iMarketing per instal•lacions esportives. L’acte, que va tenir lloc a ORTHOS (www.orthos.es), era gratuït, organitzat per l’ADECAF i hi van assistir diferents personalitats del món de l’empresa i les instal•lacions esportives així com altres membres de la patronal.

El seminari tenia l’objectiu de contextualitzar la situació real amb la tecnologia que pot ser aplicada als centres esportius. Jordi Albareda, master en Practiconer Programació Neuro-linguística IG Alan Santos Califòrnia amb 15 anys d’experiència en desenvolupament de telefonia mòbil i internet, apuntava que: “En la situació actual del sector, les instal•lacions esportives tenen les necessitats ben definides que encara no estan resoltes, i aquestes han de satisfer-se a través de la tecnologia”.
El medi tecnològic, que constantment canvia i evoluciona, pot donar solució a l’hora de captar nous clients i fidelitzar els ja existents, així com també vendre els diferents productes per tal d’augmentar la seva facturació sense incórrer en grans costos. Segons Jordi Albareda “els mitjans en paper i les comunicacions impersonals, típiques del màrqueting offline han passat a un segon pla davant de les xarxes socials i els nous dispositius d’alta generació com els smartphones i les tablets”.

No només les xarxes socials poden servir per fer campanyes promocionals i accelerar i activar la demanda, Jordi Albareda ens presenta una novetat vinculada als dispositius mòbils. Es tracta de les diferents aplicacions que permeten gestionar des de les promocions que un centre té disponibles fins les comandes amb els proveïdors. “Aquestes aplicacions utilitzen el sistema Push, on no cal que l’aplicació estigui oberta per tal de rebre la seva informació, es gestiona una oferta a cost zero i el client s’apunta si el servei o el producte li interessa”, explica Albareda. Aquestes aplicacions permeten controlar la disponibilitat de l’oferta que hi ha així com també la seva durabilitat. Un cop realitzada la compra del servei hi ha aplicacions que permeten que el client obtingui un codi de reserva per presentar-lo al centre sense necessitat d’imprimir cap paper. O també hi ha la possibilitat de vincular l’oferta a les xarxes socials i que, després del primer pas que és la notificació de la oferta via dispositiu mòbil, s’accedeixi directament al compte de Facebook de l’usuari per a comunicar-li. “Aquest mateix procés es pot utilitzar amb el contacte a proveïdor a l’hora de gestionar els diferents materials que un centre esportiu necessita”, assenyalava Jordi Albareda.

El ponent acabava el seminari comentant “totes aquestes facilitats posen en contacte al client amb l’empresa a temps real per tal de satisfer necessitats per ambdues parts i en altres sectors on s’està aplicant aquest tipus de tecnologia ja està obtenint resultats positius per les empreses”.

Comentaris:
Hi han 0 comentaris disponibles.
Seccions:
Inici  |  Associació  |  Notícies  |  Galeria Fotos  |  Contactar
© 2017 ADECAF, Associació d'Empresaris de Clubs Catalans de Fitness.
Tots els drets reservats. Nota Legal  |  Mapa Web
powered by: dommia
Disseny Web
Dommia Solucions Internet
c/ Lepant, 326, Entlo. 1, Desp. 2
08025 - Barcelona
Tel. 902 024 678 | +34 936 241 455
Portfoli visible en: www.dommia.cat